Principfasta...

... ja, det är vi. Både jag och Camilla har sagt att vi aldrig någonsin tänker ikläda oss sparkdräkt för vuxna, hur jävla populärt det än må vara... Detta var dock innan vi hittade våra knock-offs Snuggle up på Ullared för 179 kr. Nu fattar vi varför dom är så jävla populära. Fyfan vad sköna! Jag vet inte om jag talar för oss båda, men jag BOR i alla fall i min, mmm... det är nästan så att man vill bli bäbis på nytt!



Notera hur skönt vi smälter in i varandra på bilden! Och ännu hellre: hur extremt lik jag är Chucky "Den onda dockan", hahaha!

Mamma är på besök över helgen, vi har haft det riktigt gött. Käkade en bit mat i Linné i fredags och igår var vi som sagt på Ullared, riktig Bergquist-tjejdag! Vi har dock aldrig sett så mycket folk, trots att vi köat in förut var det säkert dubbelt så knökat nu som då! Att ta sig någa meter fram till nästa hylla vart ett 20-minuters-projekt. Det måste varit något slags besöktsrekord! Men fynda gör man oavsätt!

Annars då? Hösten har kommit till Göteborg, det var nollgradigt inatt. Lars har turen att spendera helgen på varmare breddgrader. Kroatien med ÅF, 20 grader och svensk sommar säger han... Jag då? Jo, jag pluggar massor men känner att jag ändå inte räcker till, skulle nog behöva en kurs i studieteknik, pluggoptimering eller nåt. Kör en heldag idag (med väl valda pauser) och nu är det dags att återgå till min Linjära algebra, ortogonala sett står på tur. Första tentan är om en vecka. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fan du kunde la ha valt NÅN annan bild än den ;)

Haha jag lever i min med, ser fram i mot att komma hem å få krypa ner i den ikväll :P s



Tack för en fin helg! Hoppas pluggandet går bra!

2011-10-10 @ 10:48:16
Postat av: Karin

Superfina är ni, skrev jag i min kommentar till ditt förra inlägg,

och jag skriver det igen Superfina :))

(fast inte Lars är med)



Lycka till med tentan./Kram

2011-10-10 @ 19:05:06
Postat av: fasteryster

Hej Linda! Hoppas allt är väl med dig! Under ett frilansjobb träffade jag Maja Ivarsson på REposition, en arkitektfirma i Göteborg, tror jag (eller Malmö, eller Lund, eller...). De verkar vara ett antal unga tjejer som vet vad de vill, kolla på www.reposition.se. Kram.

2011-10-20 @ 10:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0