Liv vs. Byggnadsfysik

Tenta imorgon... De två orden brukar utlösa ganska allvarliga stressattacker... Idag? Meh. Har aldrig varit så omotiverad inför en tenta, många av mina vänner har gett upp. Varför plugga nu när man är slutkörd efter ett helt år? Man KAN göra den sen... Lite så känner jag med. Det har varit en fin vecka, men inte för Byggnadsfysiken!

Måndag, tisdag var det kritik på vårt projekt. Ojoj, vad bra det gick! Presentationen av projektet gick bra, att hålla framträdanden, prata och ha bilder på en power point är sjukt nervöst, men det gick över förväntan. Jag kände att vi som grupp fick positiv kritik och givande feedback på vårt projekt. Allt som sas var utvecklande eller något vi redan tänkt på. Superkul!

Tisdag var dessutom Lars mor på besök OCH vi hade vår årliga vår-AT-fest. Fick det bästa av två världarna, käkade på Avenyn med Lars och Karin och tog några glas vin på AT-festen efter det.

I fredags fyllde jag år, lika motiverat varje år att fylla år några dagar innan tentan! Woho! Skulle inte fira... skulle plugga... Blev väckt av Lars med sång och rosor på sängen. Bakade kakor hela dagen innan närmast sörjande var över på lite 3-fika. Det var jättetrevligt, en hel drös vänner tentapanik till trots! På kvällen gick jag och Lars ut och käkade. Igår var Camilla, Rasmus och Terence här på lite födelsedagsfirande och kakor. Idag har jag mest shoppat födelsedagspresenter till mig själv på eBay. Haha! Så ace:ar man inte en tenta.



Nåja, omtentan är 20 augusti. Fyfan vad jag ska plugga då! Fyfan hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0