I sommar...

... ska jag INTE GÖRA ETT SKIT! Sökte alltså inte Ortviken i år. Har räknat lite på budgeten och insett att jag har råd att unna mig tre månader semester i år. Hehe, eller ja, jag tänkte som sagt läsa en kurs på halvfart, dock inte spanska som jag alltid tänkt, för det fanns inte att söka (men jag kan alltså läsa kursen "Harry Potter och hans världar" eller "Vampyrer, från Dracula till Twilight", däremot i princip inga språk? Jävligt konstigt om ni frågar mig).

Känns riktigt grymt. Blir en sommar med salta stänk, västanvind och västkust-sol: Göteborg! Med någon vecka i Sundsvall, samt Norrtälje tänkte jag. Kanske lite semester på annan ort om man har tur! :) Är till exempel väldigt sugen på att besöka Norge och dess stavkyrkor som jag ska skriva en uppsats om i Arkitektur och teknikhistoria. Nåja, lämnar det öppet, vill inte planera ett dugg utan äntligen ta dagen lite som den kommer!



Yeay! Ledig sommar, bra beslut!! ;)

Ganska lugn skolvecka den här veckan, Charm, Chalmers arbetsmarknadsdagar som enda grej på schemat imorgon, gå runt och snacka med företag! Hade gärna tränat lite extra med några lediga eftermiddagar, men jag har fått råd från sjuksköterksa att vara lite still med ryggen, helst inte springa ens. Ska till vårdcentralen nästa torsdag och kolla lite vad som är på tok, har haft ont från och till i ett år snart. Håll tummarna för att det är något som är "botbart", okej?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fy fan va nice! De e du värd :D

2011-02-12 @ 14:09:02
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0