Terry



Terry är på besök medans resten av familjen är på Ibiza. Han är så duktig så... en riktig lök. Han har några mysställningar, de flesta involverar att ligga inburrad i täcket. Ibland undrar man om han är katt, helst när han alltid ska ligga på/under/brevid en under filten när man ligger och tittar på tv. Han är förbannat mysig när han inte är hyperaktiv och jävlig, det får man ge honom! ;)

Idag har jag haft två pauser i det omtalade uppsatsskrivandet, en bollkastarrunda med hunden uppe på berget och en snabbfika med finbesök från Linköping, Ulrika! Mycket trevligt. Imorgon ska jag bara skriva på denna förbenade uppsats, jag peppar mig med tanken på att vi fått stipendium för Barcelonaresan och nu är sex personer som ska åka, samt att vi bokat lägenhet för oss allihopa mitt i stan. Inte så länge tills vi åker, tills jag får vandra omkring i föremålet för min älskade/hatade uppsats. 25:e april smäller det! Woho!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh gulle hund :) och ni är världens bästaste hundvakter :)

2011-04-05 @ 11:45:49
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0