All packed up...

and ready to go. Imorgon bär det av! Har börjat fatta grejen med att packa lätt, bara handbagage är guld egentligen. Lite knivigt har det varit, för vi ska få sol och varmt halva veckan och småregn andra halvan, så det gäller att packa smart!



Kronan på verket är mina nya Swedish Hasbeens. Har velat ha ett par ett tag, men inte velat pynta runt femton hundra. Slog en frivolt när jag hörde att H&M skulle köra ett samarbete med märket. Så i onsdags morse gjorde jag något jag lovat mig själv att aldrig göra: Köade utanför H&M. Tillsammans med en hop upphetsade tjejer tog jag ett djupt andetag när dörrarna öppnades, sprang in, knödde mig fram och knep mina älskade 37:or. Lika snygga som förväntat. Success!

Idag har vi haft underbart väder, strålande sol. Käkade precis middag uppe på berget, vi har nästan en stammisplats däruppe, på en sten under två träd, solen där försvinner lagom runt sju. Mycket mysigt. Helgen har också varit fantastisk med underbart väder. Minst 20 grader och strålande sol, vi hoppade över våren och tog sommaren direkt! Hela familjen samlades hos Camilla ute i Gråbo, vi har myst i solen, promenerat, grillat, målat ägg och haft det gött. En riktigt trevlig påsk helt enkelt, precis som den ska vara.

Nu har nagellacket på mina tjugo naglar torkat. Dags att lägga sista touchen på packningen! Imorgon vid den här tiden är jag i Barcelona, vem vet, kanske på en uteservering med ett glas vin i högsta hugg ;)

Kommentarer
Postat av: karin

Hej!

jag har saknat er i påsk! vi har oxå haft sommarväder, grillat älgrostbiff nu ikväll.

Ha det jättetrevligt i Barcelona!

2011-04-25 @ 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0