Lyxdag.

Har unnat mig själv både det ena och det andra idag, bland annat klipp och slingning för 1300kr, ögonfransfärgning, kycklingtacorörabaugett på Coffe House med kära Ulrika och nyss: Nytt nagellack  på småtassarna. TTYL från China Glaze. Tillplattad!Fånigt namn (datanördslang för "Talk To You Later") men fantastiskt laxrosa holografiskt lack.

Påtal om klippningen, färgade bara utväxten, och klippte bort de västa kluvna topparna, men fick en fantastiskt tillplattning på köpet (jag tänker inte duscha på en vecka). Det måste varit typ fem år sen jag hade rakt hår, händer i princip aldrig och känns helt sjukt. En liten identitetskris faktiskt, haha!

Imorgon börjar jobbet igen, onsdag, torsdag, fredag dag. 300% på midsommar klirrar inte fel i kassan. Efter det har jag en vecka ledigt, den är redan i princip uppbokad! Härligt!

Nu är sjukt hög tid att nanna. Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0