Back to square one!

Jajamensan, tillbaka i lägenheten i Sundsvall, hej Köpmangatan 1! Känns som att tiden stått stilla här, har tiden stått stilla!? Nja... Tittade på min facebookbild och insåg att den är tagen just i detta datarum, i augusti 2009, det kalla ljuset från vägen utanför... Vart tvungen att ta en ny.


... och konstatera att håret växt som sjutton. På 10 månader! Fantastiskt jobbat med mina lockar, allting tar tre gånger längre tid. Vinklingarna på bilderna visar inte bara varför man aldrig ska ta bilder lätt underifrån, utan kanske också en tillstymelse till mina tre förlorade kilo!

Nåja, har faktiskt fått lite sol och bad (ja, ligga vid en pool räknas väl som bad?) dessa lediga dagar i Sundsvall; torsdagen bjöd på fantastiskt väder. Har hunnit träffa hela Lars tjocka släkt också. Imorgon börjar jag jobba igen. Veckan bjuder på 48 timmar på bruket, ingenting mot en Chalmersvecka alltså! Det känns bra! Och bättre kommer det kännas när lönen trillar in, testa dubbla, förfan, tredubbla en "chalmerslön", jiiha! ;)

Nu; lite nedvarvning och snart knoppa, cyklar till jobbet imorgon... Vid 5?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0