Bra, bra!

Varför bra? Jo!
  1. Jag klarade arkitekturhistorian, och inte bara det... det gick fucking strålande! 35 var godkänt och jag fick 58... av 70! HAHAHA! Trodde att jag hade fått fel tenta först, men tydligen inte. Den var min! Läraren som delade ut tentan påpekade flera gånger hur bra det gått för mig, det var nytt. Otroligt!

  2. Jag har fått mina nagellack från England. Det tog ca 7 arbetsdagar. Alla var underbara, till helgen blir det manikyr! Fick en present i paketet, ett brunt läppstift som såg hemskt ut. Tack Eyeko!

  3. Håret vart jättebra, ser asnaturligt ut, guldigt och varmt, inte för blont. Hejdå utväxt! Frisyren vart den gamla vanliga, skönt att slippa det slitna.

  4. Semlorna ser inte bara bra ut, dom är sjukt goda också!

  5. Idag, mellan 9-16, var det en sånhär dag i skolan: leka med ljus och skära papper på A-gården med en tekopp och kreativa klasskamrater. Härligt!
Det gäller att glädjas över det lilla! ;) Nu ska jag försöka lägga mig och sova i tid, imorgon ska vi lära oss mer om NSC, Natrual Color System. Sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis du klarade tentan strålande

massor av kramar

2010-01-30 @ 09:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0