Sjukling

Mår sådär, igår var jag riktigt dåligt, kan ha att göra med att jag tvingat mig till skolan några dagar i rad trots att jag borde stannat hemma. Är på bättringsvägen tror jag. Väldigt ledsen över att jag missade söta Christians fest igår. Fy. Det finns inget värre än att bara sitta hemma och göra ingenting, när man egentligen inte vill.Rosa naglar, konads m57!

Unnade mig själv en manikyr. Märker att jag börjar bli bättre och bättre på att göra lösngalar! Det rutiga på ringfingret är konads bildplatta m57. Ska man köpa en platta, ska man köpa den! Hehe, borde verkligen skaffa mig en riktig kamera och börja fota vettigare grejer, jag gillar ju verkligen att fotografera och fixa i Photoshop...

En annan sak jag unnade mig var en beställning från e.l.f, eyes lips face. Tydligen ska det vara rätt bra grejer, trots kostnaden: Allt från deras vanliga linje kostar £1,50 och mineralsminket som jag hörts jämföras med ID Bare Minerals kostar £3,50 per förpackning. Mineralögonskuggorna, som ska vara riktigt grymma, kostar £3 styck. Inget är djurtestat och inget innehåller ingredienser som härrör från djur. Just nu är det fri frakt till på söndag: Ange 29KFANSEU! Sidan är rätt utplockad dock.

Har förövrigt sökt Ortviken i sommar igen! Får antagligen jobbet, så det blir en till sommar i Sundsvall. Kanske sista? Hoppas vi har någonstans att bo iallfall, haha! Fick ett sms av Ulrika i torsdags när jag var riktigt nere och förkyld: "Är tokförkyld och längar till i sommar då vi ska sitta på uteserveringar och dricka rosévin". Tack! Det känns bra! ;)

Nu ska jag koka en kopp te, ikväll hoppas jag på ostbågar och The Illusionist, är rätt sugen på den efter att ha sett The Prestige i julas. Bättre sent än aldrig!

Kommentarer
Postat av: e

"Inget är djurtestat och inget innehåller ingredienser som härrör från djur."

Hur kvalitetssäkrar dom då?



Krya på dig.

2010-02-07 @ 16:24:32
Postat av: Malin

Haha vad sött att jag fick exakt samma sms av Ullis

2010-02-09 @ 01:14:52
Postat av: Linda

Ullis kan det här med massutskick! ;)

2010-02-11 @ 21:56:19
URL: http://lindabergquist.blogg.se/
Postat av: Malin

Och sympatitiggande ;)

2010-02-13 @ 11:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0