Mördarmåndag.

Jaja, alla måndagar är mördarmåndagar, men idag var lite extra jobbig. Hade nämligen tid klockan 8.00 imorse att ta ut min p-stav, och det finns en risk att denna upplevelse var den värsta i mitt liv. Bedövning fick jag, ja, men barnmorskan grävde säkert i min arm i tio minuter innan lillstickan kom ut. Händelseförloppen inkluderade lutning av stolen i svimsäker position, spypåsar och en halv-wastad Linda. Var så nära att svimma flera gånger, fick be henne att sluta "operera". Minns knappt att Lars var där. På köpet ingår ett fint ärr!

Nåja, överlevde gjorde jag. Sitter just nu och väljer bland Barielles nagellack, är med i Nailmail vilket betyder att man varje månad får tre nagellack av stora märken för 200 spänn. Väldigt trevligt! Man kan aldrig ha för många nagellack?!

På torsdag startar en ny kurs, Rum och geometri, den kan bli svår! Imorgon är det presentation av ett litet projekt vi har haft som heter "Från från, till Till" och avslutning på den lilla "färg och form"-kursen vi haft, alltid spännande att se vad folk har skapat. Semlor!Efter det ska jag och fyra till dra en öl och gå på Avatar i 3D. Snacka om att vi slitit för dessa biljetter, haha! Vi ville egentligen gå förra onsdagen! Slutsålt hela tiden, dessa bokade vi förra torsdagen. Men nu jävlar.

Avslutar med en hembakad-glädjebild, inspirerad av mammas och mitt telefonsamtal om semlor!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser otroligt goda och fina ut

Nästan så man blir sugen på semla

kram

2010-02-03 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0