Fredagsmys!

JAJAMENSAN! DET TRODDE NI, VA?! Knappast, min mattelärare tar till drastiska metoder för att få en möjlighet att sakta äta sig in på vår enda kvarvarande lycka - helgen: Dugga imorgon, lördag, klockan 8. Otroligt sjysst tillfälle. Så kvällen spenderas med matteboken i knäet. Duggan går nog inte bättre än sådär. Känner att min morgontrötthet sakta bryter ner mig, vi börjar klockan 8.00 varje dag nuförtiden. Varje dag! Och vi har börjat med Matlab igen. USCH!

Under veckan som var hade vi Charm, nordens största arbetsmarknadsdagar på Chalmers. Alla våra lokaler invaderades av folk, sugna på jobb eller bara give-aways med färetagsloggor på. I onsdags var jag förbi handelspuben och hälsade på Emil, fick ett snabbuppträdande av Anton Kristiansson på köpet, vem? Ja, han har någon låt på P3, Lilla London? Hann även med en öl på Kings Head på andra lång med Olle, Lotta och hennes vänner. Vinterspelen har varit ett hett ämne den här veckan, haha!

Förövrigt måste jag gratta Lokas formgivare! Var direkt efter skolan idag, rätt nyss alltså, och handlade lite mat inför kvällen... var hungrig, less och lite känslosam som man lätt blir av denna kombination. Helt plötsligt såg jag en flaska i mineralvattenhyllan innehållandes Lokas nya smak och visste med ens att jag skulle bli lycklig om jag köpte den! Så ofattbart lycklig! Färg- kombinationerna, den lummiga vårskogen som man nästan hör fåglarna kvittra ur...... Aaah, våååår......

När jag kom hem insåg jag att jag köpt vatten med smak av KRUSBÄR OCH PÄRON?!? Hemska tanke, jag är mållös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0