Alla hjärtans dag


Tänk vad lite IKEA kan göra! Igår vart det nämligen storhandling av mat för hela veckan och en snabbsväng på IKEA med Camilla, Rasmus och bil. Vi kunde äntligen köpa KOLON, golvskyddet för våra kontorsstolar, som vi fick i julklapp av Karin. Det blev grymt bra! Tack Karin! En annan mycket efterlängtad pryl var mitt kakfat som jag letat efter i en evighet, hittade det perfekta på IKEA för 149kr. Wooho! Min lilla smyckesidé vart en hit.

Sen vart det myskväll med Melodifestival, Sommaren med Göran och smågodis hemma hos Aronsson/Bergquist den äldre. Den filmen var faktiskt en av de bättre svenska filmer jag sett! Ikväll tar vi tillfället i akt och går ut och käkar lite resturangmat. Alla ursäkter att få lyxa till det godtas, haha! Blir Meze i Vasastan, medelhavsinspirerat. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Riktigt bra blev de, båda två :)

2010-02-16 @ 12:46:29
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken bra ide att använda kakfat som smyckesförvaring riktigt snyggt

kram

2010-02-16 @ 15:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0