5 grader plus.


Såhär har jag jag tagit mig runt idag, till hälften halkandes, till hälften badandes. Drog dagen till ära fram mina fantastiska Converseskor som nog snart firar åtta år i min ägo, tänk vad mycket vi gått igenom, skorna och jag... Och nu går vi igenom Göteborg och dess väder: A love story ;)

Så fort jag kom hem från skolan efter en heldag i SketchUp, satt jag mig ner med blöta strumpor och beställde ett par stövlar. Efter ett och ett halv år i Göteborg kände jag att det behövdes, nu jävlar är det nog! Det vart ett par svarta Tretorn, Kelly i shiny finnish. ÄNTLIGEN!

I skrivande stund sitter jag nyduschad i morgonrock, Lars är iväg och jag ska snart mysa ner mig framför TV:n och käka nachotallrik innan jag sticker hem till Isa på lite fredagsmys. Jag och Jenny tar en fravorit i repris, och hoppas att vi har större tur med tåget idag än i Lördags! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0