Snö.

Ja, på något sätt känns det som att snö är ordet just nu. Det har varit lite halvkaos här i Sundsvall sen jag kom; snö och blåst. Som tur är har det lugnat ner sig nu, men vi ligger likförbannat inne, Lars är nämligen sjuk. Går runt och stönar som om att slutet vore nära, och jag tar småhand om stackarn. Han har varit dålig sen jag kom iförrgår i princip. Vi har ändå hunnit med lite middagar med Lars familjer och idag en liten svängom i stan.



Innan det var jag hos mamma och pappa på Vätö, vi har haft jättemysigt, mamma och jag har julbakat massor, varit ute och promenerat i den fantastiska naturen med all jäkla snö! På julafton var vi i Västerås med släkten, väldigt trevligt och jag har fått massa tjusiga julklappar, nagellack till förbannelse!! ;D Även en hel del från lilla listan, knivslip från mor och elvisp från Karin.

Framöver är det lite umgänge med gamla vänner och Lars familj. Om en knapp vecka åker jag hem till Götet och pysslar om lägenheten, själen och gör allt det där jag inte hinner annars. Har turen att få åka med Camilla och karl: Yeay, jag slipper SJ. Vart en och en halv timme sen på sträckan Stockholm-Sundsvall. Värt.

Nu är det ju alltså Jack Sparrow på TV:n. Lagom måndagsunderhållning!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lätt värt, resegaranti och alla pengar tillbaka :) Eller i form av värdecheck, men ändå.

2010-12-28 @ 22:22:34
Postat av: Camilla

Inte bara håller bilen tiden, vilken komfort dessutom och sällskapet ska vi inte tala om ;)

2010-12-29 @ 10:50:11
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0