22 år och 2 dagar! WOHO?

Födelsedagen gick bra, tack alla som hörde av sig och grattade, förlåt om jag var dålig på att svara! Den stora dagen förflöt lugnt, blev väckt av Lars skönsång tidigt, tidigt, vi satt och pluggade hela dagen, käkade lite schwarzwald-tårta, spelade lite födelsedags-yatzy (jag vann, två gånger, hehehehehehe...) sen på kvällen gick vi på Tildas, en jättemysig restaurang runt hörnet och käkade middag!

Dagen efter klockan åtta hade herr Åslin tenta, så födelsedagsfirandet blev uppskjutet till igår. Lite folk kom över, jag fick lite presenter och bjöd på drinkar och frukt. Mycket trevligt! Visst ser det gott ut?! Insåg efteråt att jag inte fick en enda bild på något annat än frukten och drinkarna?! Och mig själv. Bra fotograf!

Idag har vi haft sommar, har ni också haft det? Helt otroligt varmt, vi har suttit ute på bänken härutanför och pluggat och ätit färsk annanas, och nu ikväll gick vi och köpte pizza, tog med oss en flaska rosé och satte oss i Keillers park på Ramberget och njöt. Det var säkert 20 grader, trots att klockan var sju! Snart är det sommarlov! Phew!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för en trevlig kväll :)

Mycket goda drinkar va de! och mkt god frukt med :) De värsta är att ja heller inte fick nån bild på nåt annat än just de du tog kort på, vi får skärpa oss!

2009-05-29 @ 23:42:40
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kräver födelsedagsdrink i Sundsvall! :)

2009-05-30 @ 18:05:28
Postat av: Linda

Ja tack, Malin, du kan få bjuda mig på en sån om du absolut vill ;)

2009-06-01 @ 10:11:25
URL: http://lindabergquist.blogg.se/
Postat av: Katja

det kanske var frukten och drinkarna och du som var det viktiga? ;)

2009-06-02 @ 21:40:45
URL: http://katjasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0