Jag är fri!

Äntligen, äntligen är denna tentaångest över! Nu är det 10 veckor tills nästa sväng. Fysiken gick bra faktiskt, över förväntan. Inställningen innan tentorna var: Fixa matten, tenta om fysiken. Så när jag fuckade matten vart jag matt. Planerade för två omtentor till påsk, men tada! Blev nog bara en ändå...

Igår vart det utgång, tog första drinken direkt efter att vi kommit hem till mig efter tentan. Sen vart det oplanerad 90-tals kväll med Spice girls och Backstreet boys innan vi hittade stan och drog på Kellys på andra långgatan. Jag och Lotta vart å det närmsta lynchade när vi drog upp tentan och började argumentera loss om ett tentatal efter nån shot. En klassiker...

Sen har jag legat hela natten, vaknat kanske 5 gånger och bara haft tentan i huvudet. Helt sjukt?! Hur kan man vakna och tänka på samma sak om och om igen? Vid 5 vart jag tvungen att i halvsovande tillstånd ta upp telefonen från nattduksbordet och räkna efter om jag hade gjort rätt på ett tal. 0,075 A x 4,5 V, ja, det blir ju 0,34 W som jag skrev! Lars vaknade av mitt knappande och ville antagligen skicka mig på något slags hem. Jag blir helt fuckad i huvudet av tentaveckorna! Helt...

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med ett fyrapack chokladmuffins och festis och ha Project Runway-maraton. Äntligen. Äntligen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0