GÖTT!

Håhåhå, fyfan vad gött det är, känslan av att tentan gick klockrent. Gick dit, satte alla frågor, kickade den där jävla tentans ass! Ni förstår inte hur mycket det betydde. Nu slipper jag stressa som en gnu. Nu har jag sista omtentan dagen innan jag åker istället för några timmar innan jag åker. Hinner packa, städa, dona... ÅH!

Inte känns det värre heller, när man nyss kommer hem från L'assasino på andra långgatan, afterwork och quiz night. En lysande avslutning på dagen. Imorgon ska jag tokchilla, sy lite med min nya symaskin och köra in mitt nya geleinlägg till cykelsadeln med en och en halv timme "Cykel Distans" på fysiken. Livet är på topp och denna lysande dag avslutas med lite Mentalist. Yes, Mr Jane är som strösslet på glassen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Yes! Du är asbra :)

2009-06-02 @ 23:26:38
Postat av: Camilla

Grymt sis!

2009-06-03 @ 09:08:55
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0