Någonstans utanför Skövde.

Jajamensan, på tåget igen. Denna gång påväg tillbaka, men vilken vecka det har varit! Jätterolig!

På tåget ner ringde Camilla och sa att mamma och pappa var påväg till Göteborg, så på kvällen när jag kom käkade vi middag allihopa, drack lite vin. Dagen efter åkte vi ut till campingen där mamma och pappa stod och fikade lite, innan vi kom på idén att åka till Lager 157 och shoppa lite. Dom skulle ju ändå ditåt! Sagt och gjort, jag åkte husbil med föräldrarna, mycket smidigt!

Lager 157 är en outlet, massa olika butiker och märken! Bland annat Vagabond, woho, jag kissade nästan på mig av glädje! Köpte ett par svarta pumps, systrar till dom jag redan har, som håller på att falla sönder efter flera års flitigt användande. Annars hittade jag inget speciellt, köpte födelsedagspresent till syster innan vi åkte hem igen! I bilen hem låg Terrence och sov i mitt knä, han är så underbart fin! Helst de sällsynta stunder då han är lung och mysig ;)

I tisdags tog jag, Camilla och Terence bussen ut till Marstrand, packade väskan full med varma kläder,  vi skulle ju ut till havet! Men hade såklart 25 grader och strålande sol hela dagen! Underbart! Vi käkade glass och promenerade runt ön, så otroligt vacker med alla klippor och båtar, man fattar inte att det är Sverige! Efter jobbet kom Camillas karl och joinade oss på en pizza innan vi tog bilden hemm. Riktig heldag!

De andra dagarna har vi mest hängt, promenerat och gullat med söta Terence, var med honom till vetrinären i måndags, var nere på stan en snabbis igår och har lagat god mat. Igår drack vi lite vin hemma hos Magda och chillade. Jag fattar helt ärligt inte att jag är påväg hem redan. Helt sjukt!

Jag är framme i Sundsvall klockan 22.00 ikväll, fram till dess tänkte jag försöka titta på lite Project  Runway, med start... nu!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för en mycket trevlig vecka :) Terence hälsar med så klart!

2009-07-17 @ 09:53:59
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0