En vecka till har gått!

Va? VA?! Vart tog sommaren vägen?! Det var totalt jäkla kolsvart ute igårnatt, det har jag inte sett på länge! Och snart är det Göteborg, åker till mamma och pappa nästa helg, sen har jag min sista helg i Sundsvall innan jag börjar skolan igen! Har redan börjat plugga in matten från den där jäkla kompendiet jag fick! CRAZY...

Okej, snabba veckan som gick:
  • Tisdag: fira Per.
  • Onsdag: Sol och bad i Allsta och utgång: Ja, jag hann alltså med en första och sista onsdagsutgång med Sundsvallarna den här sommaren! Vild kväll. Ska inte orda så mycket om det hela, alla blåmärken och övriga smärtor jag har räcker för att påminna mig om hur kul jag hade... ;D
  • Torsdag: tokbakis.
  • Fredag: shoppingtur i Birsta, fetaste lönen och två par nya skor!
Långsamma helgen som också... gick... antar jag:

På fredagskvällen var jag och Lars och åt tapas på Saffran nästgårds, enormt mysig restaurang och jag har helt klart fått en ny favoriträtt! Synd bara att jag körde Irish Coffe till efterrätt... Koffeinsvag som jag är låg jag i sängen mellan elva och halv fyra och vred mig som en mask. Somnade en snabbis, vaknade tio över fyra och vred mig återigen som en mask till fem när klockan ringde.

Var så jävla död på jobbet på lördagen att jag somnade tre gånger, "VA?! TUTAR DET? JAG SOV INTE! JAG SKULLE PRECIS TRYCKA PÅ DEN DÄR KNAPPEN JU!". Skulle egentligen dra på förfest på kvällen och vara social med tjejerna som körde en tvådagars, men jag somnade tidigt... och jag skämtar inte när jag säger att jag just definerade om "somna tidigt": tjugo över sju. HAHA!

Igårkväll efter jobbet var jag och Lars med familj på Stekhuset och käkade och firade svärmor Karin som fyller jämt på onsdag men ska bort på den stora dagen. Alltid god mat där, och självklart var det väldigt trevligt! När vi kom hem satt jag i soffan med en filt och kollade på Project Runway hela natten, avslutade med finalen på säsong 3. Go Jeffery! WOHO! Just nu har jag precis klivit upp, snart ska jag iväg och jobba natt... Mums!

Och, till sist: GRATTIS KARIN PÅ 50-ÅRSDAGEN PÅ ONSDAG!!! NÄSTA I FAMILJEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0