Tåg, lov, mys...

Ohyes, på tåget. Känns sjukt skönt! Det känns alltid så lyxigt att åka tåg, helst nu när jag sitter ensam på ett säte för en person i första klass och myser! Utsikten är gudomlig! Strålande sol och ett tunt lager pudersnö över världen, som ett dyrt spetstyg.

Dom senaste dagarna har varit sköna. För det första gick tentan bra! Tror att jag skrapade ihop en fyra! Allt tack vare basåret, god bless. Sen hade vi en riktigt trevlig myskväll efteråt, lite folk från klassen som var över, 8-10 pers, knytkalas med glögg, ost och kex.

Igår gjorde jag ingenting, fantastiskt! Jag har fortfarande inte fattat att det är jullov, att jag kan få sova länge, kliva upp göra roliga saker! Underbart. Satt och slötittade på musikhjälpen på TV:n, sen kom Emil förbi och hjälpte mig att fika upp alla godsaker som var kvar från torsdagskväll.

Nu ska jag ta en till gratiskopp med te och titta lite på Project Runway. Om två och en halv timme är jag i Stockholm och ikväll äter jag mammas hemlagade mat. Mm-m!

Kommentarer
Postat av: Katja

mysigt! :) Hoppas du fick många paket :)

2009-12-25 @ 11:30:15
URL: http://katjaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0