Living the dream...

Kom precis hem från skolan, vart lika sent igår. Kommer säkert bli lika sent imorgon och på tisdag. Har den här helgen spenderat 24 timmar på skolan byggandes modell (och snackat skit och fikat lite emellanåt). Oh yeah, living the AT-dream. Tänk att man kämpade som fan i ett år för att få kämpa som fan i fem till. Yes!

Inlämning på tisdag, 8:e, sen är det bara döplugg mellan onsdag och söndag inför mattetentan den 17:e. Känns slitigt att hinna med matteplugget. Både måndag och tisdag, 14-15:e går bort, eftersom att vi har vår första kritik, alltså på bastuprojektet. Obligatorisk närvaro mellan klockan 9-16 båda dagarna.

Sen är det jullov i några veckor! Efter nyår börjar jag plugga till Arkitekturhistoria-tentan den 14:e januari, det kommer lätt ta två veckor... har knappt öppnat boken, när skulle jag ha hunnit det?

Har åtminstone precis klickat hem lite tröst från Nelly, gratis frakt i helgen! Essies "Matte about you" ett överlack som gör naglarna helt matta. Skitfint över ett vanligt färgat nagellack!

Nu ska jag sova, matteföreläsning imorgon klockan 8.00. En gång till, för att påminna mig själv: LIVING... THE... DREAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0