Inleder sista veckan i Sundsvall

Jajamensan, vecka 33 imorgon, sista i gamla Sundsvall... Ska bli grymt skönt att komma hem, men det har varit jättekul att vara här! Känner mig väldigt kluven!

Har återigen gått en vecka sen jag skrev sist, antagligen för att jag mest jobbat den här veckan, måndag morgon, 6.00 till fredag morgon, 6.00.

Så i fredags när jag kom hem från jobbet var det bara att pallra sig in i sovrummet och sjunga för födelsedagsbarnet: LARS! 23 år blev min lilla prins. Åhåh, hans födelsedagspresent blev väldigt fin! Jag valde att göra en fotobok om resan vi gjorde i början av -08, den tog typ en vecka effiktiv tid, lite småsvårt att göra när vi bor tillsammans... Så nästan hela veckan i Göteborg i juli gick åt till att göra boken. Sen beställde jag hem den till Lars familj, vi har inge postlåda här! Har varit lite småsvårt att hållt presenten från Lars vakande blick, men såhär i efterhand har han såklart inte märkt ett dugg av allt vårt tissel och tassel! Lätt rekommenderad födelsedagspresent!

Den stora dagen spenderades i Matfors med lite av hans släkt, och igår vart det utgång. Förfest här med massa folk och sen ner på drak(båts?)festivlen, lite öl i ett öltält, lite folk man känner, livemusik och fulla 50+are. Kul!

Skitfint väder hela helgen, så fredag, lördag, söndag har vi varit i Allsta och badat i poolen eller åkt till Östtjärn och badat i den. Väldigt lyckad sista helg i stan! Är nästan precis hemkommen från kvällsmaten, vi satt i ett hörn på en pizzeria med öppen dörr, käkade, snackade, kollade ut på och lyssnade till spöregnet, mysigt! Nu; sova, imorgon; Packa (själv), fika (med Jenny och Malin) och äta middag (med farmor och farfar Åslin).

Till sist: GRATTIS LARS SOM FYLLDE 23 ÅR I FREDAGS!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Om ej Lars läser detta själv får Linda förmedla mina gratulationer till Lars både på födelsedagen och även hans namnsdag idag ;)

2009-08-10 @ 07:58:07
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0