Vare fest igår elle?

Ja. Det var det. Jävligt trevlig förfest hemma hos Anna och Pär, alla hade kameror med sig så det var otaliga photosessions. Tänk vad kul man kan ha med en flaska vin och en kamera! Och facebook! Sen drog vi ner på någon krog på andra långgatan, hamnade på en fest i ett litet rum där alla verkade vara rätt konstiga. Lyckad kväll faktiskt, men jag vart såklart tvungen att ha mina röda peep-toe skor, fick sån jävla skoskav och drog mig medans resten festade vidare. Lars bar mig hem.

Jag sitter just nu i min bakfyllas kval och funderar på hur bra det kommer bli att basta om några timmar, måste försöka vätskeladda som fan eller något. Antagligen kommer det bli sjukt kul. Vi har finväder också, inte ett moln och strålande sol precis som igår, så nu jävlar ska här badas! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hyllar dina nya fotopose!

2008-09-14 @ 12:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0