House!

Vart har du tagit vägen?! Hur kunde du svika mig så? Jag såg sista avsnittet på säsong fyra igår, det var faktiskt vansinnigt bra, men nu har vi bara första avsnittet på säsong fem kvar innan vi måste vänta en vecka på nästa avsnitt. Som alla andra dödliga! Jag trodde vi hade något speciellt House, en deal, var det inte så? Du och jag?

Buh, känner mig som övergiven av en gammal vän när jag inte kan få min daglig House-fix. Sarkasm-fix. Snygg-gubbe-fix. Intrig-fix. Olösligt-fall-fix...

Nåja, tentorna är ju på g. Eller... två och en halv vecka kvar. Jag har hört någon statistik på hur många som inte klarar sin första tenta, runt 50%? Kan det stämma? Jag har även hört statistiken på hur många som brukar klara basåret, den låg lite över 50%. Bra odds! Helst när hösten börjar trippa in. Unnar mig därför just nu Hello Saferides nya i lurarna, en kopp te och en bit mörk choklad. Har precis beställt hem ett lass med varma höstkläder också.

För er som undrar har jag bokat ett tåg hem till Sundsvall den 25:e december. Ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0