Jobbhelg.

Fredag eftermiddag och två och en halv timma tills att jag börjar jobba. Lite trist, helst eftersom att jag vaknade vid ett idag och jobbar till sex imorgonbitti. Nåja, blir en skön helg, jobbar hela natten, sover hela lördagen, jobbar hela natten, sover hela söndagen, jobbar hela natten, sover hela måndagen.

handdukPå detta vis missar jag två viktiga händelser. 1. Mors dag på söndag, vilket inte gör så mycket eftersom att mamma åker till Grekland på måndag och missar min födelsedag. Så det tar oss till: 2. Towel Day. Och 2008 är lite stort för mig eftersom att jag varit burit min handduk varje 25:e maj sen 2003, jag minns det så väl eftersom att vi flyttade från Alnö 2003. Och efter min första Towel Day var jag så besviken att jag inte blivit upplockad av utomjordingar att jag fem i tolv satt på gräset på vår tomt på Alnö och sa åt dom jävlarna att det fan snart var försent. Iallafall, det betyder femårsjubileum i år. Som jag missar, så gör mig stolt och ta på dig handduken på söndag.

Så ska jag försöka hålla ut till på måndag, kvickna till och upprättat ett liv igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0