Week from hell

... som Lars uttryckte det. Mycket passande! Jobbat måndag-tisdag dag och jobbar onsdag, torsdag natt. På fredag slutar jag jobba klockan sex på morgonen, klockan två kommer första personen och tittar på lägenheten, sen folk hela dagen, sista går kanske halv sex, då är det inte mer än dags att åka och fira pappa Åslin som fyller år. Det bör påpekas att varenda lediga minut just nu går till att städa, skura och plocka. Det är för allas bästa jag säger att någon måste köpa den här lägenheten nu. För jag börjar bli lite less på att inte ha någon fritid!

Sprit idag. Insåg när jag packat upp (och när jag bar skiten upp för trappan) att 24 flaskor är en del. Jisses. Mitt stackars skafferi. Nu kan ni knappast nämna en drink jag inte kan blanda. Helst inte efter införskaffandet av lite mer cheap disposable IKEA-prylar. Det fattas bara lite smaksättare, typ: Monin, från barkonsult.com. Sen är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0