Skottlossnings-Backa

Och justja! Idag när jag var påväg hem från bussen från visningen på lägenheten, hade vackra Kville på näthinnan och bara verkligen ville bort från nedklottrade skottlosssnings-Backa går jag förbi en såndär svart plåt-papperkorg med lock, typ för hundbajs. Vad tror ni händer? Förutom att den exploderar? Nej, precis just det! Den sprängs inte i bitar alltså, för den är i plåt, men det smällde som in i helvete, jag fick halvtinitus och det rykte osunt mycket från den. 30 sekunder senare när jag precis kliver in genom vår port smäll det igen, dubbelt så högt, från samma ställe. Man ser röken.

Hela kvällen har det mest bara smällt härutifrån. Någonting drastiskt har hänt de senaste veckorna. Jag känner mig så trygg! Låt oss få flytta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0