Göteborg

Sista veckan i Sundsvall var härlig. Gatufesten var rolig, vi hann träffa massa gamla vänner och se ett och annat band. Sista dagarna i Sundsvall var dom mest välfyllda på hela resan, mycket roligt att klämma in! Det var trots fantastiska veckor i norr gött att komma hem till Göteborg igen! Vi har varit hemma i en och en halv vecka och stan har bjudit på sitt sämsta väder! Hoppas på sol till veckan, för jag har inte hunnit med några av mina superplaner på att hänga mycket ute i skärgården.

Planen att se Göteborg har däremot faktiskt gått rätt bra. Vi har hittatut skulle man kunna säga, hehehe! Hittaut.nu är som orientering. Man tar sig runt på valfritt vis och letar efter checkpoints via en karta. Det finns 75 checkpoints här i Göteborg och varje sådan är en metallpinne med nummer och bokstav, den senare registrerar man sedan på internet för chans att vinna priser. Vi har tagit 32 hittills och då gått ca 3 mil uppdelat på tre dagar. Vi har varit ute nästan hela dagarna och käkat lunch på mysiga ställen man aldrig annars skulle hittat! Väldigt trevlig grej!

Annars har jag sett vackra Botaniska trädgården och hunnit med lite After work på Andra Lång med härliga vänner. Igår var jag och Camilla på Ullared igen! Det var hennes födelsedagspresent till mig och jag köpte hennes födelsedagspresent där. Vi är väldigt effektiva när det gäller, haha!

Snart börjar Lars jobba, men innan det kräver jag sol. KRÄVER, okej? Vi ska ha soligaste sista-veckan-på-emestern ever.

Kommentarer
Postat av: mamma

Gott om sol har det varit ont om i sommar.Vi fick tre soliga dagar när vi var på Sollerön.:)Vi ses snart kram

2011-07-31 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0