Vino Tapas

Jag har aldrig varit ett jättefan av alla hjärtans dag, tycker väl som många andra: Mest trams för att få sälja kort, gelehjärtan och nallar. MEN! Förra året var vi ut och käkade på alla hjärtans dag, och så i år! Det blir en så himla speciell stämning, käka god mat och dricka ett glas vin i en restaurang till brädden fylld med lyckliga par. Kärlek i luften verkligen och igår var inget undantag.

Vi var på Vino tapas i Linnéstan och käkade Kockens val av tapas. Helt fantastisk mat! Filodegsknyten med getost och fikonmarmelad var nog det godaste jag ätit. Någonsin. Alla kategorier. Och som sagt, kärleksfull stämning, mysigt att äta god mat med den man tycker om... kan faktiskt snart börja erkänna att jag gillar alla hjärtans dag, haha!

Igår var annars fyra veckor utan schampo. Har inte märkt någon jätteskillnad, men jag kör på. Mitt hår kan nog eventuellt vara det torraste i världen, jag kör hälften balsam, hälften olivolja som inpackning varje gång jag duschar och struntar i att skölja ur. Håret blir ändå torrt! Hoppas att det ska lugna ner sig om ytterligare några veckor, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0