Phu!

Det lilla monstret har åkt hem. Lugnet faller åter över det Bergquistianska/Åslinska hemmet. Vi har haft Terence över helgen och det har gått bra, kanske inte klockan 03.20 inatt när han började tokskälla över att en granne levde om i trappuppgånen, men annars! Tog en långpromenad igår... kastade lite boll. Det har varit en solig och riktigt fin helg!

I fredags hade vi en riktigt lyxkväll med bio och... MAX! Sen vi flyttade till Göteborg har hamburgare på MAX verkligen blivit något speciellt, det finns nämligen bara finns ett MAX i hela centrala Göteborg! Riktigt snålt.

Var till doktorn i torsdags med ryggen. Inget fel på kotorna utan det som gör ont är troligast muskulärt. Hon konstaterade dock att jag har något sneda höfter och är lite sned i ryggen, vilket gyminstruktören på Fysiken redan påpekat. Hon rekommenderade iallafall att jag fortsätter träna som vanligt, eventuellt köper en ny, lite bättre säng och kontaktar en sjukgymast. Det senare tänkte jag göra imorgon. Nu ska jag bli bra!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni är de bästaste av de bästa på att va hundvakt :D

2011-02-22 @ 09:35:36
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0