Lite sol

... vart det Lars sista semestervecka! Ganska mycket faktiskt! En riktigt semester-i-Göteborg-vecka! Den finaste dagen åkte vi ner på stan och myste på Trådgårdsföreningen, åkte Paddan (äntligen!) och käkade go-middag på Avenyn. Dagen efter skulle vi testa något nytt, så vi åkte till Delsjön (jag insåg att jag och Camilla varit där två gånger) sen hann vi även ta en knööökad färja ut till Styrsö för ett dopp.



Dessutom tittade pappa Åke Åslin med sin Lillemor förbi över helgen. Vi fick en superfin kväll på en uteservering på lördagen och åkte ut till Saltholmen och pressade på en klippa på söndagen! Såklart vart det regn efter en timme ungefär, haha, typiskt Göteborg.

I måndags började Lars jobba. Det går bra, han är typ ensam på jobbet eftersom alla har semester men trivs bra hittills. Jag har ensam-semester, slappar ihjäl mig. Har pysslat lite och idag rensade jag på vinden, det var ca 40 grader där uppe. Skönt.

Till helgen fyller Lars 25. Fy sjutton vad vi slår på stort då! Mmm... Västkusten... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0