OH MY GOD

Som sagt vart jag inte helt nöjd med frippan igår, så imorse gick jag efter mycket tandgnissel tillbaka till frisersalongen där jag slingade håret och frågade vad dom tyckte. Lärarfrisören höll med mig att den inte var perfekt och efter lite om och men fick jag en tid vid tre. Lättaste sättet att lösa problemet var tydligen att blondera halva håret lika ljust som den ljusa halvan och i den stunden kände jag att jag sket i vilket bara jag slapp ha ett halv huvud blonderat.

Därefter är det någonslags dimma... Och några timmar senare sitter jag alltså här. Undrar hur fan det gick till när jag blev Blondin med stort b? Undrar vart i processen jag missade att denna fördummande frisyr dessutom växte fram?










Tänker annars att det nog bara är jag och någonslags Montazami som rockar den här looken såhär hårt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0