Lov

Första officiella dagen på lovet. Hehe, varför känns det som att jag är tolv år när jag skriver att jag har lov? Nåja, jag har bara gjort nyttiga saker. Typ.

Spenderade hela förmiddagen hos frisören i ett försök att fräscha till mig lite inför Barcelona. Det är ungefär 50% chans att det blir bra när man går till studentfrisörer har jag märkt. Denna gången vart det sådär, färgade utväxten, men den vart tyvärr rätt mycket blondare än resten av håret? Superfräscht verkligen!

Var sedan på en intervju för en tjej som skriver ett exjobb om tjejer som väljer att helt eller delvis gymma som motinsform, om syn på kroppen och feminint vs. maskulint i gymmet. Väldigt intressant ämne, ska bli kul att läsa uppsatsen när den är klar! Efter det träffade jag äntligen en sjukgymnast för min rygg. Han menar att anledningen till att jag har ont är att jag är olika flexibel i olika delar av ryggen. Har fått lite övningar för att mjuka upp ryggen och göra de lite mer oflexibla delarna mer flexibla, så de flexibla delarna slipper ta så mycket stryk. Ja, ni fattar?

Superfint väder i Göteborg, Lars och jag intog vår middag uppe på berget idag. Mycket trevligt! Känns nästan som sommar! Har varit jättefint väder hela helgen, det firade jag och min bättre hälft med att släppa ut våra inre nördar: Star Wars-marathon. Inomhus med fördragna gardiner, hela helgen! Sjukt gött... Ja, faktiskt, det är ju bara typ 14 timmar film totalt ;D



Men räds icke! En missad solhelg kommer inte ta kål på oss. Det ska bli superfin väder hela veckan. Jag ska mest superplugga fram till fredag då mamma och pappa kommer. Då blire Gråbo-häng och påskfirning med hela familljen! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Ska bli såå kul att fira Påsk med er alla:D

2011-04-19 @ 15:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0