GAH!

Vilken galen dag det varit idag! Började med att kliva upp och konstatera att det låg snö på marken (i november?! I Göteborg?!), fortsatte med att kliva utanför dörren och inse att en liten snöstorm utspelade sig. Någon grad plus, blåst som bara finns på västkusten och små ilskna snöflingor överallt. Eller som GP kallar det: "Snöslasket, som under tisdagen fallit så gott som horisontellt i Göteborgsområdet..."



Kom till skolan och fick en genomgång av duggan. Fick inga poäng på de tre uppgifter jag trodde jag nailat men poäng på de två uppgifter jag var säker på att jag klantat till? 2 extrapoäng till tentan får man väl vara nöjd med.

Avslutade med att åka till ett möte med BTF, det var ute i vid Krokslätt fabriker och vi skulle hålla (vad jag trodde var) en liten föreläsning om våran Milanoresa som dom sponsrade med lite pengar. Klev in i ett rum med säker 75 pers samt en Gert Wingårdh längst bak. Sjukt nervöst och oförberett från min sida. Tur att vi var fem personer där framme. Det var jätteroligt och BTF verkar vara ett supertrevligt gäng, dom uppmanade oss att komma på fler möten, hänga med på lite studieresor och liknande. Spännande!

Annars blir skolan ännu stressigare. I hållf:en har vi nu fått en konstruktionsuppgift som vi ska lägga ner ca 40 timmar på. Den har vi 16 timmar schemalagt till. Någonstans ska vi få in 24 arbetstimmar utöver våra 40-timmarsveckor som är schemalagda. FANTASTISKT.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0