Äntligen...


Äntligen, äntligen, i fredags fick jag se Tim Burtons Alice i Underlandet! Som jag har väntat sen den där lyckoadansen i lunchrummet på basåret när Metro deklarerade att filmen inom ett och ett halv år skulle komma. Självklart i 3D, sjävklart med Lars. Sjävklart efter ett restaurangbesök med en öl. Grym kväll!

Filmen var bra, sjukt snygg. Johnny Depp är underbar som hattmakare. Sånnahär roller gör han fan bäst! Jag har inget att klaga på förutom feel-good slutet. För sockersött. För Disney, hade inte dom haft ett finger med i spelet hade filmen definitivt blivit annorlunda!

Annars finns det inte mycket att skriva, vi pluggar, vi kämpar. Jag har nästan gett upp, vet inte varför, men jag har insett att jag hellre ger upp, än försöker och sen misslyckas. Vad är det för tråkigt karraktärsdrag? Nåja, tror inte att ett misslyckande vore så tokigt, avdramatisera omtentorna lite!

Nejnu! Hela nästa vecka spenderas med näsan i boken, sen är 3/4 av det här året klart. Bara den roligaste läsperioden kvar: Den med påsklov och Milano och Turin! Känns sjukt skööönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0