Skjut mig!

Dramatiskt, jag vet, men det är eventuellt det enda sättet att komma ur det här, jag är dock inte säker... Jag har gjort en enda sak sen vi kom hem från Sundsvall i onsdags - suttit i den här stolen och pluggat. Med undantag för äta, toa, Let's dance hos Bergquist/Aronssons i fredags och en föreläsning i måndags. Det fantastiska är att det är sant! "Men, vadå äta, laga mat då?" tänker ni. Lars vet att jag är stressad, så han gör allt här hemma, städar, diskar, handlar, lagar mat, matar mej... eller inte matar mig, men det är fan på gränsen. Med andra ord: Jag sitter verkligen här jämt; mer än 12 timmar om dygnet. Säkert 15! Och jag kommer ändå inte hinna klart inför tentan! Jag håller på att bli tokig, men det ingår i utbildningen tror jag. Stackars Lars.

Okej, jag erkänner, i början var det lyxigt att ha det lite bedrövligt och bli lite ompysslad av karln, men nu är det fan misär. Jag hade gjort mycket för att få diska, bara jag slapp den här jävla arkitekturhistoriaboken! Tur att man har disciplin... med det skrivet måste jag nästan sluta skriva och fortsätta läsa om 1800-talets arkitektur. Jag vill att ni ska dela glädjen med mig och får därför en bild på Trinity Church i New York av Richard Upjohn som jag precis ska läsa om.

Kommentarer
Postat av: Big Sis

Hang in there!

I morgon åker vi till fjälls, där finns inga böcker så långt ögat kan nå :D

2010-01-13 @ 17:19:44
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till med tentan, och lova mig att ni kör försiktigt till fjällerna!!!Kram från Karin

2010-01-13 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0