Par i bloggare.

Jag har en ovanlig förmåga, som har gett sig tillkänna på sista tiden... jag vet inte riktigt hur, men jag har nämligen på en vecka sett två storbloggare i min hood. Och jag känner igen dom! Så ofta läser jag inte bloggar, eller? Den första var Spiderchick och den andra Andreas Wijk. Det roliga med dessa två är att de verkade vara varandras motsatser. Spiderchick/Moa som har lite distas till sig själv och inte är rädd för att lägga ut en skämtsam bild på bloggen såg strålande ut trots minusgrader, vacker och som en riktigt skön morsa. Andreas, som har en modeblogg där han mest stoltserar med plut-bilder på sig själv såg ut som vemsomhelst, han var ju inte alls särskillt snygg. Vet inte om dessa tankar färgas av mina åsikter om bloggarna i sig, men dagens lärdom blir: Lägg ut fula bilder på dig själv på bloggen. Var som HanaPee. Då verkar du sjukt snygg på stan.

Visst är jag cool? Bah namedropade tre bloggar sådär. Woaw.

Nåja, bloggare till trots så är jag helt ärligt bara glad att ha överlevt dagen hittills. Utan brutet bäcken. Göteborg är en isbelagd sjö och jag? Blott en Bambi i olagligt slitna vinterskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0