Linda Maria

Precis, det är min namnsdag idag. Känns väldigt speciellt, Lars kommentar var: "Jaha, heter du Maria i andranamn?".

Den stora dagens aktiviteter har involverat matteplugg, tandgnissel och matteplugg. Jag förstår att ni måste se mitt liv som ofattbart intressant...

På eftermiddagen tvingade jag dock med Camilla, hund-monstret och Lars över halva Göteborg för att få handla på ICA Maxi i Mölndal, stora ICA-butiker är nämligen de enda som numera tillhandahåller min älskade hårprodukt som jag använt sen mellersta tonåren och verkligen inte vill byta ut! Jag har testat ett tiotal produkter, dyra jävlar, och det spelar ingen roll vad ni säger, min favorit för 22,90kr kvarstrå. Sunsilks leave-in hårcreme för lockigt hår. Sjukt svåra att få tag på, börjar undra om man snart slutar tillverka den!? Behöver jag säga att jag bunkrade upp? Köpte alla dom hade. 1,4 liter hårcreme!

Nu ska jag baka chokladkakor! Min favorit Ballerina Kladdkaka får se upp så att den inte puttas av guldpallen, för nu är Mästerbagare Bergquist i farten! Hoho!

Kommentarer
Postat av: Katja

alla dom hade? ho ho ho :)

2010-03-02 @ 21:19:51
URL: http://katjaandersson.blogg.se/
Postat av: Cicci

Är även en favorit för min del, söker med ljus o lykta på nätet för att hitta det någonstan, men utan resultat. Skall nu ta mig till ICA Maxi och se om de har några kvar. Gör själv av med en flaska i veckan och det kommer bli svårt att hitta någon kräm som är lika billig och bra som denna. Hittar du något bra alternativ så får du gärna mejla mig! :-)

2010-03-04 @ 13:56:29
URL: http://ciccisbokblogg.blogspot.com/
Postat av: Bella

Hej! Jag hamnade på din blogg när jag försökte ta reda på om de har slutat tillverka den mörkgröna Sunsilk leave-in hårcremen.. Den finns alltså på Ica Maxi? Min har tagit slut och inget annat funkar för mitt hår heller. Jag blir galen! Har sprungit omkring på minst 10 affärer den här veckan. Hittar jag den ska jag också bunkra :P

2010-04-23 @ 23:51:19
URL: http://bluesbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0