E.L.F

Justja! Glömde det som gjorde min dag. Idag när jag precis kommit hem satt jag nyckeln i brevfacket och tänkte "hoppas, hoppas jag fått mitt paket från E.L.F" trots att det gått en vecka och det egentligen borde ta två. Och där låg paketet! Resten av min beställning har äntligen kommit! Woho!

Resten var alltså: en ögonskuggeborste, foundationborste, puderborste, mineralfoundation, mineralrouge, mineralögonskugga och ögonskuggeprimer. 200 spänn, gratis frakt och på köpet fick jag tre läppglans! Om ni vill beställa kika in på E.L.Fs facebook-sida. Ett nytt erbjudande var 1000:e medlem. Brukar vara ungefär en veckas mellanrum!

MEN! Jag måste bara få berätta hur sjukt imponerad jag är av deras mineralserie. Förpackningarna är i plast och har svart lock, dom ser till och med smådyra ut! Foundationen är jättetrevlig, täcker inte helt, men lagom! Jag drar dock Fair, vilket kan bli ett problem för dom som faktiskt ÄR fair, den är nog för mörk för er blekfisar. Rougen i färgen Joy är helt underbar, perfekt färg. Verkligen min nya favorit; välpigmenterad och lättarbetad. Ögonskuggorna är helt underbara, kanske bäst... har tre stycken och alla är precis som rougen: har underbara färger, är lätta att applicera och väldigt pigmenterade. Och priset?! FYND! Tyvärr ger hemsidan ingen av färgerna rättvisa, dom är ärligt talat helt åt helvete. Socialite är tillexempel mörkt grå/brun.

Imorgon får dom iallafall in många av de färger som är tillfälligt slut också! Resten av det som är tillfälligt slut kommer i mitten av mars.

OCH! Även sjukt imponerade av borstarna från Studio-linjen, helst puderborsten jag fick idag. Shit, den är som gjord av ekorrsvans, trots att den är syntetisk i Taklon. Fantastiskt mjuk!! Rogueborsten är lika mjuk, dock lite liten i min smak! Ögonskuggeborsten från vanliga linjen är riktigt hypad. Och faktiskt så förstår jag varför. Väldigt trevlig borste, mjuk. Min hade dock lite småojämna strån, och de skiftar tydligen rätt mycket i utseende. Beställer man två samtidigt kan de se olika ut, hehe! För mindre 17-18 spänn (pundet är lågt!)? Oh yeah.

Man kan verkligen säga att det är studentvänliga priser. Har inte köpt smink på väldigt längre, och nu, för 500 spänn verkligen fått en helt renoverad sminkväska. Från topp till tå. Imponerande!

Justja. Got a bit carried away.... Vettigt inlägg! The Mentalist var det... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0