Mitt spännande liv.

Sitter och pluggar hållfasthetslära, sitter dynget runt som vanligt när det är tentaperiod, men lite extra den här läsperioden för jag har inte hunnit plugga något alls hittills i princip. På måndag och tisdag ska vi egentligen fortsätta på en film om luft, ljus, ljud och vatten i en kurs vi läser som går ut på att skapa ett förhållningssätt till konst, men vi har bestämt oss för att göra det efter jul istället. Som tur är. Filma såpbubblor och vattenglas känns sådär i en tentevacka.

I måndags hade vi ju kritik på projektet, det gick bra, kritikerna var väldigt trevliga och försiktiga. Jag är glad att allting gått relativt smidigt efter att jag gjort planscherna... hade nämligen extrema problem med att rendera bilderna från modellen jag gjort i ett modellerinsprogram. Så tråkigt när man lagt ner en arbetsvecka på att göra en modell och inte får ut några vettiga bilder, så det vart enklaste möjliga:



I fredags hade vi AT-julbord! Allt var så superjuligt och trevligt, maten var fantastisk! Men jag fick verkligen ingen julkänsla! Vart är den? Inte ens vår julstjärna i vardagsrummet eller mina färdiginslagna julklappar funkar!

Hoppas på att jag stängt av den fram till tenan, haha! Nåja, grattis till mig idag, jag fyller 6800 dagar (fråga inte hur jag vet), firar man sånt? ;)

NU; sluta prokrastinera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0