På ett tåg någonstans i Norrland...

Lite ironiskt får man nästan tycka att det är, nattåg brukar gå bra, men damn vad jag jinxade mig själv genom att skriva föregående inlägg. Dumma, bittra Linda! Haha, hamnade på resan ner till Göteborg brevid en tant som snarkade och hade sömnapnéer hela natten. Slutade andas säkert 5-10 gånger de 5 timmar jag låg vaken och lyssnade genom mina öronproppar på spektaklet. Man låter inte gulligt när man börjar anda igen efter att inte ha gjort det på sisådär en minut.

Nåja, det var det värt. Har blivit kungligt omhändertagen av familj Bergquist/Aronson, vart en riktig semester. Middag med familjen i lördags, var på Lotta på Liserberg i måndags, riktigt roligt! I tisdags vart det födelsedagsshopping med Camilla, annars hann vi med grillning, lite sol och bad...? i Härsjön, några lågpromenader med DLM och allmänt mys i Camilla och Rasmus fiiina radhus i Gråbo.

Helt underbart med trädgård, Terence trivs som fisken i vattnet. Han känns verkligen som en person nuför tiden. Smartare för varje dag. Kommer och släpper bollen på ens tår när han vill leka och kolla förebrående på en runt 22 när han vill sova och inte vi. Han var så mysig och kom och la sig brevid mig när jag solade häromdagen, tills han insåg att han kunde utnyttjade min ovilja att bli nafsad på för att ta över min solplats. Hur fan gick det till egentligen?! HAHA, var Camilla framme med kameran.



Söt va? Nej, det är en fantastiskt vacker kväll här utanför tågfönstret och tågresan går smidigt. God bless halva priset på första klass sommaren igenom! En och en halv timme kvar. Det är dags att kika på ännu ett avsnitt av Glee, det tolvte tror jag. Yiha!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Var jätte roligt att ha dig här :) Hoppas resan hem gick bra, men de ser ju ut så iaf :)

Kram från Big Sis from Gråbo :)

2010-08-05 @ 22:50:48
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0