Sunday, busy sunday.

JAJAMENSAN! Idag är en stor dag, jag firar två veckor med förkylning/influensa/svinpest/vad-det-nu-än-är-när-man-är-sjuk-nu-för-tiden. Och..! Den håller på att gå över! Efter en vecka med knaglig sömn sover jag bättre och bättre, SNART lär det väl bli en helt natt!! Woho!

Helgen vart rätt busy. I fredags fick vi inte en lägenhet som vi tittat på som var på gränsen till underbar. Fan. Drack ändå en flaska rött och myste till Idol. I lördags vart det en heldag med syster och co, vi var ute och handlade, allt möjligt faktiskt... Och jag gjorde det dyraste impulsköpet någonsin: En mobiltelefon för 3000 spänn! Egentligen inget impulsköp faktiskt, har tittat på den länge och tänkt beställa hem den, men på Net-on-Net's lagershop (som låg oväntat nära tillhands?) hittade jag den för 2945 spänn och slog till! Nokia 5800! Hittills väldigt nöjd. Grymt ljud i den! Grymt med pekskärm! Har dock inte hunnit använda den så mycket än, men jag återkommer med recension!

Tänkte beställa hem kläder från Forever21 igen, gillar deras enorma utbud och dollarn har gått nernerner på senaste tiden. Men sånna kalas brukar ju gå loss på 1000 spänn minst och efter telefonen vet jag inte om jag vågar spender mer, haha! Trots att jag fått sista lönen från SCA den här månaden... Är det någon som är sugen på att sambeställa: Get in touch.

Iallafall, på lördag kväll vart vi bjudna på en lysande trerätters middag at the Bergquist/Aronsson residence. Vi avslutade vår galna shopping-dag med En Shoppaholics Bekännelser. Sjukt passande. Idag har jag gjort klart projektet som jag skrev om häromdagen (läs: gjort allt), tog seriöst 6-7 timmar. TESTAT SKÄRA BYGGNADER I SKALA 1:100 I FRIGOLIT!? Det vart dock rätt bra faktiskt! Nu gäller det bara att sälja in min "förmodan, fullbordan och upplösning"-idé på ett snyggt sätt. Har också städat och bakat på kvällskvisten för imorgon kommer mina vänner över och juntar med mig. Sist av allt: Nu ska bondkakorna in i ugnen! Sen; NATT!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas bondkakorna blev goda, och att ni fick en trevlig kväll...

2009-09-28 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0