Söndag

VI VART MED HUND! Jag vet inte riktigt hur det gick till, men Camilla ringde och skulle iväg någonstan, till Halmstad? Och hämta ett löpband? Haha, det låter som något jag har drömt! Här är han iallafall, lilla Terence, ligger på soffan, söt som en liten bakelse.

Ååh, idag var vi och tittade på en underbar lägenhet! Samma hus som sist där vi tittade på en den där andra underbara lägenheten, fast en trea den här gången! Världens minsta trea! 53 kvm, klicka på bilden! Tyvärr finns ett enormt minus och det är att den är på bottenvåning, jag hade verkligen bestämt mig i förväg på att vi inte skulle bo på bottenvåningen igen, men när vi såg den insåg vi att vi inte kan säga nej! Riktigt fräsch lägenhet, nyrenoverat riktigt kök med svart och vit-rutigt golv, resten av lägenheten med trägolv från 1937! Målade väggar i diskret färg överallt, förutom en röd fondvägg i varadgsrummet. Riktigt vardagsrum, riktigt sovrum och ett HOBBYRUM, HAHAHAH! Underbart!

Vi har tackar ja och det var bara vi som hade varit och tittat på den! Snart bor vi kanske i en trea!! Vi får veta på tisdag! Jag återkommer med mer info.

Annars får jag paket imorgon som jag väntat på och längtat efter i en vecka. Vad som finns i det får ni kanske också veta på tisdag. Oooh, tissel, tassel... En annan sak i kalendern på tisdag; heldag med DLM/bakelsen/Terence. Det blir spännande... Lars arm som ju precis återhämtat sig. Nu; Plugg!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag ställer DLM/bakelsen på bandet i 30 min med ryggsäck på innan på Tisdag morgon medans jag äter frukost så är han trött när han kommer till er ;)

2009-10-19 @ 10:03:56
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: mamma

ser bra ut håller tummarna

kram

2009-10-19 @ 16:48:11
Postat av: Pappa

Nedervåning är väl OK om inte gångvägar direkt utmed fönster



Plugga, plugga, plugga

2009-10-19 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0