Raindrops keep falling

Fyfan vilket väder, värsta regnet och blåsten sen Adams dar. Väntar på att taket ska blåsa av och huset äntligen ge upp (jäkla gammhus). Ska snart krypa ner i sängen och inte kliva upp mer. Ledig imorgon nämligen. Fan vad skönt. Ska kedjeplugga matte, sista duggan på fredag och bara två veckor kvar till tentan. OBS! Tentan, i singular. Grymt skönt att inte ha två för en gång skull!

Helgen vart väldigt lyckad, käkade god mat och snacks, hade en riktig myshelg hela familjen! Känner mig dock fortfarande lite krasslig. Men; uppvisar alla symtop på järnbrist. Så jag har börjat äta järntabletter och hoppas att jag ska börja känna mig piggare och att det är det och inte en tre-veckors-förkylning som får mig att känna mig hängig, okoncentrerad och konstant trött. Håll tummarna!

Idag hade vi kritik på vårt konferensrum-projekt. 17 grupper av 19 hade missuppfattat instruktionerna, Wiktor sa att vi måste börja läsa instruktionerna nogrannare. Jag tycker att Wiktor ska börja skriva insutruktionerna nogrannare. Har så sjukt svårt att fatta vad han säger också. Missuppfattar oftare än vad jag fattar. Vart även rätt besviken på hans kommentarer till vår genomgång, ville ha någon konstruktiv kritik. Jag och Lotta har lagt ner säkert 40 arbetstimmar totalt och han kommenterar krukväxterna och vår tekniklösning, mumlade någonting om att vi som var så high tech lika gärna kunde skippat projektorn och låtit alla ta med en laptop? Nej, jag förstod inte!

Men det är sjukt kul att se allas idéer. Det är så kul att man nästan redan börjar känna igen folk stilar och kan gissa vem som gjort vad när man går runt och tittar på modellerna! Snart börjar vårt stora projekt, vi ska formge en bastu hela nästa läsperiod. Spännande!

TILL SIST: OKEJ ALLIHOPA! Jag vet att ni undrar, och: Lars sköter sig utmärkt på buggen, han är grym! Född till'et! ;D Nu vet ni!

Nu väntar sängen! Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0