Nail art

Har fastnat helt för denna udda, men härliga konstform. Ett litet konstverk man tar med sig överallt! Jämt när jag har en kvart över sitter jag och surfar på naglar. GOOGLA PÅ NAIL ART! Folk är fantastiska och så underbart smaklösa!! SMAKLÖSA ALLTSÅ! (De flesta av dessa; Japaner). Hoho!

Har införskaffat lite bling-bling till naglarna, men ännu inte hunnit testa något jag beställt. Men vänta bara! Om några månader sitter jag väl där med en 5x5cm nallebjörn i neonrosa på tumnageln, haha! Visst vart det jag slarvade ihop med 5 ministenar fint? Tillochmed på mina små nagel-bitar-naglar! Är ni sugna rekommenderar jag maros.nu, fick grejerna på en dag och betalade 16 kronor i frakt! Löjligt lite.

Idag arkitektade vi hela dagen. Rita-rita-rita. Hade föreläsning om konstruktion av väggar och tak, och hur man ritar dessa. Kul! Imorgon på arkitekturhistorian ska vi hålla vårt föredrag om "Torg i Göteborg", hoppas att det går bra! Håll tummarna! Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Natti natti! hälsa Lars!

/Karin

2009-10-14 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0