Klagomuren

Jag har varit jävligt positiv länge. MEN NU JÄVLAR!
  • Det är kallt ute. Det har regnat idag. Men framförallt: Det har snöat idag, SNÖÖÖÖAT I MITTEN AV OKTOBER. I GÖTEBORG (lite, men det är principen som räknas...)?!
  • Jag har ingen plugg-ork. MEN TENTA PÅ TORSDAG. Jag har ingen ork alls faktiskt. Sov precis tre timmar? TRE TIMMAR MELLAN 13-16?! Dagens bästa plugg-timmar! Trots att jag äter järntabletterna med apelsinjuice och inte intar mjölk eller te på flera timmar före/efter?
  • Jag fattar verkligen inte "Avståndsformeln för räta linjen", jävla skitgrej. d=|vxr|/|v|?!
  • Jag vill baka chokladmuffins, eller jag menar: Äta mina hembakade chokladmuffins. Men bakning ligger verkligen inte på min prioriteringslista just nu.
  • Studieportalen är nere, alas; Jag får inte tag på gamla tenor och planeringar för läsperioden.
OKEJ, nu känns det bättre. Tack för att ni är min psykolog. Nu rycker jag upp mig:

Bra grejer:
  • Inga föreläsningar på en vecka. Kan alltså sitta hemma i mysoutfit och plugga!
  • Har 100 gram av min nya favorit brevid mig.
  • HAHA, bilden jag precis tog med webkameran fick mig att inse en ännu bättre grej än choklad: Har 70kg av min gamla favorit brevid mig! ;) (Lars ropar: 74kg!!) Okej Lars, 74 kg av min gamla favorit!
  • NU SKA VI ÄTA TACOS OCH SEN ÄRE IDOL!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu fungerar studieportalen igen ! ;)

2009-10-16 @ 20:47:13
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha vilken söt bild

2009-10-17 @ 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0