Lördagkväll

Jajamensan, Terence är här, tur att han inte är så kräsen med sin omgivning: Såhär låg han nyss, haha, ihopkurad på en flyttkartong på golvet brevid Lars. Nu ligger han som en bakelse i soffan och kollar förvånat upp på mig varje gång jag nyser eller snyter mig. Camilla är ute på buggäventyr med våra vänner från buggkursen! Jag ligger i soffan framför Eragon och tycker synd om mig själv.

Vi får väl fan hoppas att det inte är svinis i farten. Snuva och tryck över bihålorna. Har definitivt inte tid att ligga avdäckad i 2 veckor. Å andra sidan har jag väl aldrig någonsin blivit avdäckad av en influensa, så försök bara, BRING IT!!!!

Påtal om hälsa så har jag införskaffat en spikmatta, det enda jag upp till nu inte testat mot mina sömnproblem. Lars testlåg den men var föga intresserad av fortsatt relation. Han fick dock en fräsch solbränd svenne-på-charter-look, hahah!

Imorgon är det redan första advent! Det blir eventullet pepparkakor med gamla Basårsgänget om jag orkar i snuvan. På måndag kommer Lars mor och bror och stannar tills torsdag. Trevligt med besök, men jag tänkte dock köra en helvecka i skolan. Bastuprojektet ska nämligen lämnas in den 8:e, 10 dagar kvar. Tills dess ska jag: bygga en modell i skala 1:50, måla en planlösning och två snitt i samma skala som modellen. Rita omgivningen. Rita bilder från utsida och insida av bastun, samt montera det hela på något chict sätt. Huga!

Den 1:a december börjar min adventskalender som mamma gjort! Slagit in 12 paket, ett att öpnna varannan dag. Jag äääälskar sånt! Så underbart! Nu; Eragon med lussebullar, bakelsen och den (rödlätte) bättre halvan av mig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vet hur det känns med spikmatte solbränna

Krya på dig

kram

2009-11-29 @ 16:32:34
Postat av: Camilla

Han e för söt lilla DLM!

2009-11-29 @ 17:35:00
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0