SWISH!

BAH! Kan det inte bara komma en vanlig vardag snart?! Lite tid att stanna upp och andas in? Jag verkar ha saker att göra jämt! Skola från 8-9 till 16-17 varje dag, sen ska man försöka hinna plugga på det? 50 timmars-veckor is the shit. Förra veckan var det dessutom träning, träning, träningsvärk, bugg, tacksittning, och bakis ett dygn efteråt... Som sig bör när det är Norrlandstema. HAHA!

Den här veckan är det packning, packning, mer packning, träning, bugg, åka ut till Härryda och sjön där vi "ska bygga" bastun, kika runt och imorgon... BAPADA!! Firar jag och Lars 3 år som flickvän/pojkvän. Med restaurangbesök som sig bör när karln dragit hem stipendium. För bra resultat. PÅ 10 LAKAN! Jag är så stolt!

Packa undrar ni? Redan? Ja, vi vart vansinningt trötta på att sova till alien och tyskars dödsskrik i han-där-neres tv-spel, SKITMUSIK FM 24/7 från han-snett-nedanför och Steppande-Elefantsymfonin av hon-där-uppe, så vi tog nya lägenheten från den 15:e! Flytt till helgen alltså. Känns så ofattbart underbart! Läste om förra flytten, lite roligt att se bilden jag visade då, den känns om möjligt ännu mer akuell nu! ;) Känner till stället lite bättre nu också... Observera att vi redan efter att ha bott här två dagar insett hur lyhört det är!

Nåja. Packning: Vi har fått ihop typ 8 kartonger redan, vårt hem är kaos. Som det ska vara! Det här kommer bli grymt. Nu ska jag återgå till att skissa på bastun, eller vad sjutton det än blir.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med flytt och bastubygget

Du kan få träna bastubygge här hemma så mycket du vill ha ha

kram

2009-11-10 @ 08:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0