Spinning, kläder, festival och glass.

Onsdag, lagom mör i kroppen efter roligaste motionsrelaterade timmen jag haft i mitt liv. Åh, trots att jag inte är ett riktigt schlagerfreak så var det så grymt kul att gå på eurovisionspinningen idag! Instruktören bara älskade det och hade planerat in i minsta detalj, hans enorma glädje spreds som en löpeld vill jag lova! Så kul! Till alla som tränar på Fysiken, gå på spinning med Lars Torsson, han är grym!

För alla er som ville bställa kläder med mig från forever21 men sköt upp att höra av sig: FÖRSENT! Jag har redan beställt nu. På sista dagen med specialerbjudandet på fraken. TRODDE JAG! Nu är det billig frakt på obestämd framtid. Men, det vart en härlig blandning av kläder, hoppas att allt sitter som det ska. Ni får en fullständig recension när paketet anländer om 5-10 dagar.

Nä, inte för att jag hoppas på något vidare respons från er bloggläsare längre, men till en annan fråga: Peace and Love någon? Jag vill verkligen dit. Jag går av på onsdag morgon klockan 6 den veckan och är ledig till måndag morgon klockan 6. Det är ju perfekt! Kom igen! Let's go!

Antagligen blir det inget, har redan gjort Asien själv liksom, till Borlänge har jag fan gärna sällskap. Jag tröstar mig med  bästa nytheten i år: Cornetto Citron har kommit tillbaka?! Fast GB presenterar den inte som en ny-gammal-nyhet utan som en ny-nyhet. Hallå!? Är det bara jag som kommer ihåg Fresh? Som senare vart Cornetto Citron? Jag var väl säkert 5 år, men den glassen var nog den godaste jag ätit och nu är den här igen. Bapadam! Ska smaka och återuppleva tidigt nittiotalet så fort jag får chansen! Men nu ska jag mysa med Johnnie och Mattias.... Lars svär ändå bara över matten.

Kommentarer
Postat av: Sis

Jag minns den Jag minns den! Kan tillochmed berätta hur den smakar!!! :D

2009-05-07 @ 19:42:11
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Emma Seg

Jag är på för fan! Vi pratade ju om det :P Det är ju värt att kolla om de finns biljetter kvar.

2009-05-09 @ 15:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0