One down, four to go.

Åh, jag hejade verkligen på Norge! Härligt att en norsk gutt med hemmasnickrad låt och fiol fick vinna! Nåja, idag hade vi strålande sol och 20 grader! Så vad gjorde jag om inte matematik och fysikprovet som var skitsvårt? Åtminstone fysikdelen. Den gick åt helvete, med musik. Nästa år ska jag ta mig an Göteborgsvarvet istället, måste vara grymt att springa genom hela staden.

Kvar att göra:
16:e maj: Matematik och fysikprovet.
25:e maj: Fysiktentan.
27:e maj: Fylla 22 år.
2:a juni: Matematiktentan.
8:e juni: Omtenta fysik.
9:e juni: 8.30-12.30; Omtenta matematik.
              13.30; Tåget till Sundsvall.
12:e juni: Börjar jobba.

Phew. Lite sömn på det här, så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0